HALLOWEEN 2019- czyli charakteryzacja na szybko w warunkach wybitnie niesprzyjających ;)

Macie czasem tak, że coś sobie planujecie i czekacie na to długi czas, a później nagle kicha i nic z tego nie wychodzi? U mnie stało się tak w przypadku tegorocznego Halloween (za którym przepadam ze względu na możliwość bezkarnego bawienia się w mniej lub bardziej straszne charakteryzacje). Rok temu zaplanowałam sobie, że na kolejne Halloween przygotuję coś naprawdę EKSTRA. Kilka naprawdę porządnych charakteryzacji, na widok których ludziom opadają szczeny. A co z tego wyszło? No nic :p Ale mam coś na swoje usprawiedliwienie: Remont i przeprowadzka "nieco" mi się przeciągnęły, z powodów (jak to zwykle bywa) kompletnie od nas niezależnych. Aktualnie jestem już po przeprowadzce, ale ze względu na brak kuchni oraz mebli żyję sobie na pudłach i jeszcze chwilę to potrwa (cud, że już mam internet ;p).

No ale nie mogłam tak nie zrobić kompletnie nic, przecież bym się zapłakała na śmierć. Odkopałam więc moje kufry (nie było to łatwe), wygrzebałam pędzle i kilka podstawowych kosmetyków i uznałam, że coś zmaluję.

I zmalowałam Smoczycę ;)
















Do wykonania tego makijażu użyłam:

Podkład Lumene Matte odcień 1 Light Beige ( pisałam o nim co nieco TUTAJ)

Puder jęczmienny Ecocera

Cienie Paese żółty i czerwony, niestety nie powiem Wam dokładnie jakie, ponieważ gapa ze mnie, przełożyłam je z pojedyńczych opakowań do palety magnetycznej, nie zapisałam numerów, a na stronie ich nie widzę ;( (może to była jakaś limited edyszyn?)

Wspomagająco Paleta BPerfect Carnival XL Pro makeup palette (pisałam o niej TUTAJ i TUTAJ)

Rzęsy kępki: 8mm, 11mm, 12mm, 13mm

Soczewki Crazy Lens "Oko Saurona" (niestety z tego co mi wiadomo, te są tylko w wersji bez korekcji, więc makijaż robiłam praktycznie na ślepo ;p)

iiii... to chyba tyle ;)

Jak Wam się podoba moja Smoczyca? ;)


Gorączka NIE poleca Iktornowi: Łamać sobie żeber jak macie remont mieszkania :p

Iktorn poleca: Taniec Chińskiego Psa


PS W przyszłym roku planuję nie zrobić ŻADNEJ charakteryzacji ;)


PPS Trzymcie się ciepło bo zimno ;)

Komentarze

  1. Looool... mi się podoba zajebiście!!!!!! Te kolory powalają, opad szczęki po prostu, jesteś niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Felicea Naturalny olejek regeneracyjny- recenzja z analizą składu

Łuszczyca- co zrobić jak nie wiadomo co robić ;)

IMLADRIS- Krakowski weekend z fantastyką 2018