Domowe kosmetyki dla leniwych buł ;)

Dzisiaj podrzucę Wam dwa super szybkie i super proste przepisy na odżywkę do brwi i rzęs oraz nawilżające serum do twarzy. Naprawdę proste i szybkie, bo leniwa buła ze mnie :p




Jakiś czas temu zapanowała moda na stosowanie odżywek do rzęs. Jasna sprawa, kto by nie chciał mieć dłuższych, gęstszych i mocniejszych. Problem polegał na tym, że owszem, te odżywki działały, ale po pierwsze dość inwazyjnie, a po drugie na krótko. Po odstawieniu odżywki następował rzęsowy armagedon (wiem, bo próbowałam, a jak ;p) I właśnie wtedy opracowałam moje własne, banalnie proste serum wzmacniające rzęsy (z czasem zaczęłam stosować je także na moje upośledzone brwi)

A oto przepis:

Do słoiczka po kremie pod oczy (lub do większego, po co się rozdrabniać ;)) wrzucam bazę mojego serum, czyli żel aloesowy. Na oko rzecz jasna, około pół małej łyżeczki. Do tego dodaję:
- 10- 15 kropli wyciągu z aloesu ( ja mam ten z ZSK)
- około 5 kropli witaminy E
- i około 30- 40 kropli oleju rycynowego

Wszystko to mieszam i nakładam wieczorem na rzęsy i brwi spiralką.

Taka odżywka wzmocni i nawilży włosy, nada im zdrowego blasku ( tak tak, można jej też użyć na te na głowie, tylko trzeba zrobić nieco więcej i później porządnie zmyć...), a także poprzez lekkie pobudzenie ukrwienia pobudzi ich wzrost.


A tutaj przepis na serum nawilżające dla każdego typu cery (kiedyś może Wam opowiem co myślę na temat kosmetyków "do wszystkiego" ale to serum naprawdę nada się dla każdego ;P)

Składniki:
- wyciąg z aloesu (30 kropli)
- kwas hialuronowy ( ja mam 4%, bardzo gęsty, więc nie da sie za bardzo odmierzyć kropli, jakby się dało dałabym 30, ale że się nie da to daję na oko)
- kolagen z elastyną (30 kropli)
- witamina E, bo czemu nie

wszystko to wrzucam do buteleczki z pipetą, mieszam i używam ;)

Lubię sobie czasem robić takie mikstury, są tanie, działają, zrobienie ich zajmuje trzy sekundy, no i ta satysfakcja... ;)


Iktorn radzi: Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Felicea Naturalny olejek regeneracyjny- recenzja z analizą składu

Łuszczyca- co zrobić jak nie wiadomo co robić ;)

IMLADRIS- Krakowski weekend z fantastyką 2018